Czech Renegades (HG)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Czech Renegades (HG)

Vítejte na foru guildy Czech Renegades ze serveru Hellground.net


You are not connected. Please login or register

Tevanien SH Priest (přijatý)

3 posters

Goto down  Zpráva [Strana 1 z 1]

1Tevanien SH Priest (přijatý) Empty Tevanien SH Priest (přijatý) Tue Mar 24, 2015 9:24 pm

Tevanien


Anonymní

Osobní údaje
a) Jméno: Števo
b) Věk: 20
c) Práce/škola: Studuju.
d) Jak ti vyhovuje 19. - 22. hodina: Naprosto.
e) Něco málo o sobě: Původem jsem ze SVK, ale už pár let žiju v ČR. Jsem tichý nekonfliktní člověk. Zajímám se o techniku a když přemůžu lenost, rozšiřuju své znalosti v programování.

Postava
a) Nick: Tevanien
equip nestojí za nic, předpokládám, že s ním bych chodil ze začátku max T5, T6 s mágem pokud se nerozhodnete jinak.
b) Class + spec: Priest SH
c) Link armory: http://armory.hellground.net/character-sheet.xml?r=HellGround&n=Tevanien
d) Screen z logování (+addony): http://www.upnito.sk/imggal.php?viewGallery=1b37a8f92c8b1a39aba4d1ec2d1a3e53
e) Screen UI ze hry: http://www.upnito.sk/imggal.php?viewGallery=1b37a8f92c8b1a39aba4d1ec2d1a3e53

f) Shadow/fire/nature resist eq?: Priest nemá žádný, mage má shadow res. eq.

g) Ostatní postavy, které máš:
Suyton - T6 mage, připraven na SWP.
Raiten - zelený shaman na farmení.

Ostatní
a) Jaké máš zkušenosti s TBC (doba hraní, raidy atp): Začal jsem hrát asi před pěti lety na MystiQ-u. Za tohle období jsem měl několik měsíčních až ročních přestávek. Vyexpil jsem si mága, feral druida a shpriesta. Na HG jsem se dostal nejdál na Felmu.

b) Jaké máš zkušenosti se svou spec: Co se týče priesta není to žádná sláva. Zatím dělám jen to co musím, nic víc ze mě nedostanete Razz. S mágem je to lepší, ale vždy se najde něco ke zlepšení. Klidně si nechám poradit.