Czech Renegades (HG)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Czech Renegades (HG)

Vítejte na foru guildy Czech Renegades ze serveru Hellground.net


You are not connected. Please login or register

SHpriest/COHpriest

5 posters

Goto down  Zpráva [Strana 1 z 1]

1SHpriest/COHpriest Empty SHpriest/COHpriest Fri Apr 24, 2015 7:24 pm

Anticrist


Anonymní

Zdravim vsechny,

Osobni udaje:
jmeno: Anticrist (prave jmeno je stejne Very Happy)
vek: tusim ze 27 ale od 20 jsem to prestal pocitat
prace/skola: pracuji jako chef de parties v londyne a jako castecny uvazek pracuju jako Teter plus zakladam jeste dalsi vlastni firmu.
jak ti vyhovuje hodina 19-22: uplne idealne jen nemuzu slibit ze budu moct v tomto case vsechny dny v tydnu ale kdo by mohl ze? Smile
neco malo o sobe: No myslim ze jsem v celku pohodovy obcas agresivni anarchista se smyslem pro humor hlavne ten zvraceny jinak posloucham death metal, brutal death metal, grindcore, anicku dido a v neposledni rade jeste maminku s tatinkem Smile. a pochopitelne rad varim, kreslim, keruju vis prace Very Happy

Postava:
nick: Anticrist
Link armor: no to nechcete videt jsem cerstve doexpeny takze equip mam tak max nekam na vylet
addony: tak pouzivam Omen,group calendar,necrosiss,DR.damage,deadly boss mode, obcas i xpearl nebo healbot popripade muzu stahnout jakykoliv dalsi bude li treba stim nemam problem.
UI ze hry: no mam standartni bary pac my to celkem vyhovuje chvilku jsem pouzival bartander ale akorad mi rozkopal ui a byl celkem k hovnu plus mi stahnul docela dost fps.
resist eq: zatim zadny nemam ale do budoucna samozrejme pocitam stim ze na matku atd si budu muset poridit/usit sh resist
ostatni postavy: jak jsem napsal vise tohle je cerste doexpeny char a hodlam zatim hrat jen za nej takze nemam zadne dalsi alty a ani je zatim neplanuji Smile

Ostatni: