Czech Renegades (HG)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Czech Renegades (HG)

Vítejte na foru guildy Czech Renegades ze serveru Hellground.net

You are not connected. Please login or register

Prihláška do guildy [NEPŘIJAT]

Goto down  Zpráva [Strana 1 z 1]

1Prihláška do guildy [NEPŘIJAT] Empty Prihláška do guildy [NEPŘIJAT] Sun Feb 08, 2015 1:03 pm

Hajtkovic29

Anonymní

Osobní údaje
a) Jméno:Laco Vasočák
b) Věk:16
c) Práce/škola:Gymko SB
d) Jak ti vyhovuje 19. - 22. hodina:áno vyhovuje
e) Něco málo o sobě:Hrám prvú ligu vo futbale za starších žiakov(VSFZ) a aj Vychodoslovenskú reprezentáciu ,študujem a chcem sa vrátiť.. aj keď toto je asi padnuté na hlavu čo robím no..puberta somnou hádže o zem.

Postava
a) Nick:Hajtkovic
b) Class + spec:Resto Shaman
c) Profky:Alchemy/Herb - Potion Master
d) Staty:1950 BH,haste 123,mana regen neviem tak zhlavy Smile
e) Link armory: nejde to poslať
f) Screen z logování: nejde poslať
g) Screen UI s addonama: nejde poslať
h) Shadow/fire/nature resist eq?:no mám nejaký Smile
ch) Ostatní postavy, které máš:tak mám s Lissiou na polovicu warriora arms/prot, mám aj druida,priesta a u alikov warra Smile

Ostatní
a) Jaké máš zkušenosti s TBC (doba hraní, raidy atp):Hrám nepretržite 8 rokov v kuse,všetko mam odraidované okrem SWP.
b) Jaké máš zkušenosti se svou spec:Resto Shamu hrám asi 1,5 roka nepretržite
c) Z jaké guildy přecházíš + důvod:Chcel by som odísť od Invictus Scortum a naspäť k vám..záležo mi na váš no Smile).. niekedy som nemal chuť hrať ale s vami to ide vždy Very Happy Smile , no či dostanem ďalšiu šancu je len na vás ale tak asi nemám šancu no Smile) ale ľúto mi toho je veľmi.
d) Čím pomůžeš guildě:Pomôžem ako dobrý healer si myslím, ako potion master
e) Co očekáváš od guildy: Tak viem čo môžem očakávať no Smile
f) Jaké addony používáš:Bartender
g) Máš TS3, Omen/DTM, DBM a můžeš komunikovat s ostatními?:áno a môžem to je jasné Smile