Czech Renegades (HG)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Czech Renegades (HG)

Vítejte na foru guildy Czech Renegades ze serveru Hellground.net


You are not connected. Please login or register

Enh Shaman (nepřijatý)

3 posters

Goto down  Zpráva [Strana 1 z 1]

1Enh Shaman (nepřijatý) Empty Enh Shaman (nepřijatý) Sat Mar 07, 2015 6:32 pm

Butchi


Anonymní

a) Jméno: Jakub Jurášek
b) Věk: 20
c) Práce/škola: škola (Univerzita obrany, Brno)
d) Jak ti vyhovuje 19. - 22. hodina: Naprosto vyhovující
e) Něco málo o sobě: Moje přítelkyně je největší pušenka (Sedí vedle mě a kdybych to sem nenapsal, tak mě zbije.). Jsem milovník černého humoru a dobrého jídla. Studuji druhým rokem a na hraní wow si vždy najdu čas.

Postava
a) Nick: Butchi
b) Class + spec: Shaman, enh
c) Link armory: Armory
d) Screen z logování (+addony): Logovani + addony
e) Screen UI ze hry: Hra
f) Shadow/fire/nature resist eq?: Žádný
g) Ostatní postavy, které máš: Nemám žádné

Ostatní
a) Jaké máš zkušenosti s TBC: Hrál jsem dříve asi 2 roky na equilibriu, pak jsem přestal a teď zase začal. Taktiky znám, ale ne všechny. Je ovšem samozřejmostí, že se je všechny doučím.
b) Jaké máš zkušenosti se svou spec: Nikdy předtím jsem za ni nehrál.
c) Z jaké guildy přecházíš + důvod: Odcházím z Old Lordaerons Order, protože se guilda rozpadá.
d) Čím pomůžeš guildě:  Jsem multikulturní, společenský, pokrokový a multitalentovaný čávo. Budu se snažit přispívat svým šarmem k vývoji guildy, oslňovat ostatní hráče a dodávat jim kladnou čakru. Budete ze mě hotoví.
e) Co očekáváš od guildy: Pochopení, aktivní spolupráci, podporu na bojišti i mimo něj a milý kolektiv.
f) Máš TS3 a můžeš komunikovat s ostatními?: Ano.
g) Znáš někoho z naší guildy, kdo by tě mohl doporučit?: Ne.
h) Četl jsi pravidla a souhlasíš s nimi?: Četl jsem a souhlasím.

2Enh Shaman (nepřijatý) Empty Odkazy Sat Mar 07, 2015 6:35 pm

Butchi


Anonymní