Czech Renegades (HG)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Czech Renegades (HG)

Vítejte na foru guildy Czech Renegades ze serveru Hellground.net


You are not connected. Please login or register

Dee - resto druid (přijatý)

3 posters

Goto down  Zpráva [Strana 1 z 1]

1Dee - resto druid (přijatý) Empty Dee - resto druid (přijatý) Thu Mar 19, 2015 1:37 am

Renc


Anonymní

Osobní údaje
Ahojte,
jmenuju se Renča, je mi 24 let a jsem studentkou ČZU v Praze. Mezi moje koníčky patří hudba, (nejen) posezení s přáteli, squash a samozřejmě WoW Smile

Co se týče 19. – 22. hodiny tak čas mám, pokud má přítel noční (dělá na směny, 2 týdny denní a 2 týdny noční). Jinak tu bývám až po 22 hodině nebo naopak přes den.

Postava
a) Nick: Dee
b) Class + spec: resto druid
c) Profky: engineering a tailoring
d) Staty: bez buffů:1970 bh, 8 705 many, 533 spirit
e) Link armory: http://armory.hellground.net/character-sheet.xml?r=HellGround&n=Dee
f) + g)Screeny: http://leteckaposta.cz/730901616
h) Shadow/fire/nature resist eq?: nemám, zatím nebyl potřeba, ale v případě potřeby ho nebude problém sehnat či vyrobit
ch) Ostatní postavy: ještě mám mága Babsy – fire talenty, hc/T4/T5 eq (pokud je v PvE)

Ostatní
a) + b) s TBC mám cca pětiletou zkušenost. Začínala jsem na MQ, kde mám prochozené raidy od T4 do T6 – a to jak s resto druidem, tak s mágem. Zavítala jsem i do SWP (po Felmyst), ale bylo to párkrát a před cca 2 rokama, takže taktiky tam už si moc nepamatuju. Na HG jsem byla nejdál u Akamy v BT
c) Přecházím z guildy Old Lordaerons Order. Nedávno byl nabídnut přestup aktivním hráčům této guildy k Vám, ale to zrovna přítelovi začínaly denní směny, tudíž i kdybyste mě přijali, tak bych nejspíš nesplnila vstupní podmínku 1k dkp za 2 ID. Každopádně myslím, že není důvod zůstávat v guilě, kde se nesloží HC natož něco víc
d) Čím pomůžeš guildě: Doufám, že kvalitním healem, případně profesema