Czech Renegades (HG)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Czech Renegades (HG)

Vítejte na foru guildy Czech Renegades ze serveru Hellground.net


You are not connected. Please login or register

Shadowko - SHP/COH [PŘIJAT]

5 posters

Goto down  Zpráva [Strana 1 z 1]

1Shadowko - SHP/COH [PŘIJAT] Empty Shadowko - SHP/COH [PŘIJAT] Thu Jan 29, 2015 6:47 pm

Shadowko


Anonymní

a) Jméno: Paťo
b) Věk:20
c) Práce/škola:FPVaMV, BB
d) Jak ti vyhovuje 19. - 22. hodina: Vyhovuje
e) Něco málo o sobě: Ako som už napísal mám 20 rokov študujem na fakulte  Medzinárodných vzťahov. Učím sa len cez skúškove nakoľko skôr je to zbytočné Very Happy teda mám celkom dosť voľného času.

Postava
a) Nick: Shadowko
b) Class + spec: Priest - SHP ale ak by bolo treba kľudne by som som hral COH
c) Profky:ENCH - low, Tailor
d) Staty: viď armory.
e) Link armory: armory.hellground.net/character-sheet.xml?r=HellGround&n=Shadowko
f) Screen z logování:
g) Screen UI s addonama: UI mi vyhovuje klasické + addony mám prevažne základne čo sa týka shp + DBM
h) Shadow/fire/nature resist eq?: Zatiaľ nie
ch) Ostatní postavy, které máš: Plánujem robiť combat rogunu ak budu čas a chuť.

Ostatní
a) Jaké máš zkušenosti s TBC (doba hraní, raidy atp): TBC som hrával zhruba 3 roky.. prevažne pvp, Po dlhej pauze som sa opäť vrátil a pvp obmedzil a chcem začať s PvE.
b) Jaké máš zkušenosti se svou spec:Moja class+spec ma sprevádza od začiatku hrania WOW spolu s rogunu, takže znalosti mám.
c) Z jaké guildy přecházíš + důvod:Pred rokom som bol u Primal NoLife kde som absolvoval pár BT runov, Hyjal atď. no potom som sa na rok odmlčal a začínam hrať zase.
d) Čím pomůžeš guildě: Guilde by som chcel pomôcť samozrejme v progrese, čo je výhodné aj pre mňa.
e) Co očekáváš od guildy: Očakávam kvalitný/niekedy chápavý kolektív, keď je pohoda a dobrý organizácia, tak sa dá všetko Smile
f) Jaké addony používáš:už som spomínal vyššie Smile