Czech Renegades (HG)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Czech Renegades (HG)

Vítejte na foru guildy Czech Renegades ze serveru Hellground.net


You are not connected. Please login or register

Mynerwa(protect/holy),Mortanis (CoH) (PŘIJAT)

4 posters

Goto down  Zpráva [Strana 1 z 1]

Setys


Anonymní

a) Jméno:Tomáš
b) Věk: 21
c) Práce/škola: práce _živnost(zednické a vodotopenářské práce)
d) Jak ti vyhovuje 19. - 22. hodina: vzhledem k tomu že pracuji jako živnostník si pracovní dobu upravuji dle svého Smile


Postava
a) Nick: Mynerwa..( bude změna na Setys)...
b) Class + spec: paladin(protect..budu dělat dle vaší žádosti holy..eq na nej temer kompletni)..
c) Profky: ench-368 / JWC 375
d) Staty: 14500hp/dodge 31..vzhledem k tomu že to je prota vám snad postačí (eq na holy ukážu až bude komplet) Smile
e)Link armory: http://armory.hellground.net/character-sheet.xml?r=HellGround&n=Mynerwa
f) Screen z logování: nemám tušení jak se zde screeny poskytují....
g) Screen UI s addonama:
h) Shadow/fire/nature resist eq?: nedokončený fire eq
ch) Ostatní postavy, které máš: Mortanis-priest..lvl 68..mohu vám ho posléze nabídnout jako CoH

ostatní
a) Jaké máš zkušenosti s TBC (doba hraní, raidy atp): cca přez 5 let hraní ..převážně server Mystiq:krom locka za všechny chary až do SWP..(CoH a Balance druid do topu)
b) Jaké máš zkušenosti se svou spec: priesta jsem hrál  2 roky ..na serveru Mystiq(insomnia) v top eq
c) Z jaké guildy přecházíš + důvod: po rozpadu serveru jsem nejaký čs nehrál..na tento server jsem přišel nedávno...guildu jsem zde zatím neměl..
d) Čím pomůžeš guildě: jak doufám tak svim healem a možná i troškou zkušenosti
e) Co očekáváš od guildy: Nic než poklidné hraní..nejsem už ten typ wowkaře co jen lačně jde po equipu
f) Jaké addony používáš: Xperl,omen,palypower,a pár dalších nepodstatných addonů Smile