Czech Renegades (HG)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Czech Renegades (HG)

Vítejte na foru guildy Czech Renegades ze serveru Hellground.net


You are not connected. Please login or register

Přihláška - Holy Priest [Přijatý]

4 posters

Goto down  Zpráva [Strana 1 z 1]

1Přihláška - Holy Priest [Přijatý] Empty Přihláška - Holy Priest [Přijatý] Fri Feb 20, 2015 9:54 pm

Mihy


Anonymní

Osobní údaje
a) Jméno: Martin
b) Věk: 28
c) Práce/škola: pracuju jako administrátor e-shopu
d) Jak ti vyhovuje 19. - 22. hodina: Jo vpohodě, když nebudu mít trénink (úterý, čtvrtek)
e) Něco málo o sobě: Kromě kompu pracuju, rád sportuju a hraju závodně fotbal.

Postava
a) Nick: Mihy
b) Class + spec: Priest Holy
c) Profky: Cooking, Fishing (full); časem Ench + Tail a možná FFA
d) Staty: škoda vypisovat  Smile  zatím jsem green
e) Link armory: http://armory.hellground.net/character-sheet.xml?r=HellGround&n=Mihy
f) Screen z logování: http://leteckaposta.cz/713965652
g) Screen UI s addonama: UI pořádně ještě nemám, nevěděl jsem jakou spec budu hrát, ale klidně dodatečně pošlu
h) Shadow/fire/nature resist eq?: momentálně nic
ch) Ostatní postavy, které máš: mám jenom tuhle

Ostatní
a) Jaké máš zkušenosti s TBC (doba hraní, raidy atp): Dlouho jsem hrával huntera na Anathemě TBC guilda Bloodlust farmil se tam KJ (padl mi i Thoridal), ale server přešel časem na Wotlk, tak jsem brzo skončil.
Další server byl mystiq guildy The Faithless, Inception a na závěr Four Feathers… taky farma Kj, hrával jsem Ferala top eq (dps i tank) na brutalovi jsem vytočil nejvíc 2546 dps.
b) Jaké máš zkušenosti se svou spec: Na mystiqu jsem měl priesta holy jako Alta a nejdál jsem healoval twinsky v swp
c) Z jaké guildy přecházíš + důvod: z guildy žádný jsem nováček na serveru  Smile